Miło Cię widzieć!
Jeśli tu zaglądasz, to pewnie szukasz wyzwania oraz nieszablonowych możliwości rozwoju. Dobrze trafiłeś!
Ale niegrzeczne jest zaczynanie naszej znajomości nie przedstawiając się wcześniej.
Cześć! Jesteśmy DobryNajem. Jak sama nazwa wskazuje zajmujemy się szeroko pojętym najmem oraz zarządzaniem nieruchomościami. Wybraliśmy piękne miasto Kraków jako naszą siedzibę i miejsce działalności, po części dlatego, że mieszkamy tu od lat 🙂 Nasz zespół traktujemy jako naszą największą wartość.
Szukamy Asystenta ds. zarządzania najmem
O Tobie:
– Masz chęć zdobycia doświadczenia w nieruchomościach i zarządzaniu najmem;
– Samodzielnie organizujesz własną pracę;
– Word, e-mail i aplikacje internetowe Cię nie przerażają;
– Język polski nie jest Ci obcy i wiesz, że zdanie zaczyna się od wielkiej litery, czasami trzeba postawić przecinek, a napisanie pisma do spółdzielni to dla Ciebie błahostka;
– Masz ochotę uczyć się nowych rzeczy, a czasami samodzielnie rozwiązywać problemy naszej firmy;
– Masz otwarty umysł i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów;
– Punktualność to Twoje drugie imię 😉
– Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim;
– Posiadasz czynne prawo jazdy kat “B”;
– A może jesteś urodzonym sprzedawcą?
Nie musisz mieć doświadczenia, bo wszystkiego się dowiesz na szkoleniach.
Czego możesz oczekiwać od nas:
– Dobrego wynagrodzenia (od 3 000 brutto);
– Prywatnej opieki medycznej;
– Służbowego laptopa i telefonu;
– Elastycznych godzin pracy dopasowanych do Twoich preferencji (chcielibyśmy jednak w miarę regularnie widzieć Cię w biurze);
– Formy zatrudnienia dopasowanej do Twoich wymagań;
– Nieformalnej i dobrej atmosfery pracy (nad którą cały czas pracujemy) 😉
– Wsparcia całego zespołu;
– Szkoleń formalnych i nieformalnych;
– Wsparcia i wymiany wiedzy w ramach zespołu;
– Możliwości rozwoju i nauki w zakresie nieruchomości.
Co będziesz robić?
– Opiekować się powierzonymi mieszkaniami (nie martw się, nie zostaniesz rzucony na głęboką wodę, wszystko Ci pokażemy. Na początku będziesz się bardzo dużo uczyć);
– Prezentować mieszkania i podpisywać umowy z najemcami;
– Wyszukiwać i analizować nowe inwestycje;
– Bezpośrednio kontaktować się z klientami zarówno z najemcą jak i właścicielami mieszkań którymi zarządzamy, a także ze spółdzielniami mieszkaniowymi i administratorami;
Jeśli podobało Ci się to, co przeczytałeś/przeczytałaś powyżej i chcesz porozmawiać z nami o Twoim zatrudnieniu w naszej firmie to napisz do nas klikając tutaj.